środa, 23 kwietnia 2014

Ogłoszenia parafialne

PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM PRZEPRASZAM!!!

Już chyba miesiąc minął od ostatniego rozdziału, a my nadal nie dodałyśmy kolejnego. Bardzo mi wstyd z tego powodu. Obiecałam sobie, że rozdziały będą pojawiały się regularnie, a tu klops. Wiem dowaliłam. Po prostu miałam strasznie dużo na głowie. W poniedziałek mam bardzo ważny finał konkursu do którego dość długo się uczyłam i nie chcę tego zaprzepaścić. Dodatkowo mamy teraz testy gimnazjalne i w szkole naprawdę robili mnóstwo powtórek. Trzeba było się uczyć.
Kurde jak zwykle zwalam winę na wszystko wokół, a to ja zawaliłam. Wiem. I bardzo was przepraszam. Jak tylko zrobi się luźniej, to obiecuję, że wstawię nowy rozdział.

PS. OMG OMG JUŻ 3000 WYŚWIETLEŃ. NAWET NIE WIECIE JAK SIĘ UCIESZYŁAM, GDY ZOBACZYŁAM TĄ LICZBĘ!!! 

Wiem, że na niektórych blogach jest wiele więcej, ale I TAK SIĘ CIESZĘ! 
KOCHAM WAS NAPRAWDĘ!
WASZA FAITH <3

6 komentarzy:

  1. ej tesknie za tym opowiadaniem.... serio, dodajcie cos bo smutno jakosc :(
    powodzenia laseczki :*:*:*
    aha, mam cos dla Was ;)
    http://ponad-czasem-raven.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wkrótce mam nadzieję, że skończę pisać rozdział 14 i od razu wstawie :D
      OMG OMG wróciłaś z nowym opowiadaniem! zaraz wpadne i zaobserwuje <3

      Usuń
  2. haha a zdajecie sobie sprawe ze polowe tych wyswietlen nabijam ja bo czekam na moment w ktorym scott przeleci hayley?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedź cicho xD
      nie niszcz mi marzeń :P
      I Scott nie przeleci Hayley xd jeszcze nie xd
      To dodaj do obserwowanych to będą ci przychodzić powiadomienia i nie będziesz musiała nam nabijać wyświetleń :D

      Usuń
    2. i tak rzadko wchodze na gmaila wiec obserwowanie mi gunwo da xD

      Usuń
    3. nie na gmaila tylko na bloggera xd
      gdzie masz liste swoich blogow i tych które obserwujesz xd

      Usuń